Neocities.org

Welcome! // hollyblue

hollyblue.neocities.org

60,611 views
24 followers
1,107 updates
0 tips
1 like
1 like
1 like
Deleted my old homepage, homepage is now on the index/landing page! If it's not showing you the updated site, try clearing your cookies!
i wanted to get my progress up before I left but this homepage update is actually super broken nvm pls ignore my site until im able to fix it properly
1 like
Major overhaul going on, I just have to figure out how to get a new navigation. I think I wanna try an iframe navigation so I don't have to manually update every page and I can continue to add more pages (and hide the ones I don't plan to work on any more. which is most of them LOL)
1 like
hollyblue 8 months ago

But yeah don't know how to use iframes yet so gotta figure that one

Website Stats

Last updated 3 weeks ago
CreatedJan 10, 2021
Site Traffic Stats

Tags

fleischer cartoons looneytunes lunchables garden