Neocities.org

the everlasting contrast

theeverlastingcontrast.neocities.org

31,463 views
33 followers
819 updates
0 tips
updated my journal page to make it look cute and more put together and FINALLY got around to adding more buttons yipee (i am so tired)
also! i'm super behind with adding peoples buttons to my home page if i'm missing urs i'll be getting to it soon i pinky promise. also what did u guys use to make ur buttons bc i wanna make mine nicer but i struggled sm finding a way to make it😭
1 like
c04x14l 1 year ago

Personally I use GraphicsGale, but GIMP is also an option, and some neocities have button makers! I think Sadgrl has one? Hekate def has one!

updated gallery since i dyed my hair again and added to my journal.. exciting updates go read hehehe
1 like
2 likes
stoned thought: idk if any of you guys have ever seen that "things we think would kill a victorian child" trend on tiktok but i think a neocities page would definitely be on the list
3 likes
misswannabe 1 year ago

Oh yeah, it HAS TO be there for sure!!

1 like
this sounds silly but i'm always so mind blown by the little globe map that shows all my viewers locations. crazy to see almost 700 little red dots around the world. i'm so easily fascinated by the stupidest shit lol.
2 likes
misswannabe 1 year ago

Bruh same!! I don't even have one, but when I check the ones in other sites I'm always like "whoah"!!

2 likes
3 likes
misswannabe 1 year ago

Damn 50k?? Messed up blood squad!! Seriously though, hope things get better soon!!

2 likes
3 likes
updated my about me yall check it out >:) also really want to spend more time working on this site and adding more details and making it cooler but god senior year is so stressful im hella busy
1 like

Website Stats

Last updated 9 months ago
CreatedMay 13, 2021
Site Traffic Stats

Tags

personal blog morute journal coquette